התו הירוק : מלונות בטבריה , כנרת ונצרת, רימונים דריה חוף האון, אשת טורס / במקרה זה יש לנסות שוב במועד מאוחר יותר).

תו ירוק, תעודת התחסנות ותעודת החלמה מקורונה. הכניסה למקומות הפועלים לפי הנחיות התו הירוק אפשרית רק בהצגת תו ירוק בתוקף. מי שקיבלו שלוש מנות חיסון, ועבר שבוע לפחות ממועד קבלת המנה השלישית: הכניסה תותר לבעלי התו הירוק בלבד*: מי שקיבלו שני מנות חיסון, ועבר שבוע מקבלת .

כרטיסים בקופות התיאטרון ביום ההצגה; ×
×"ארכת תו ירוק ×¢×" סוף ×"שנ×" - פורטל ×™×'× ×" שלי from www.myavne.co.il
אורחים מעל גיל 12 ושלושה חודשים, יורשו להיכנס למלון רק עם תו ירוק בתוקף או בהצגת בדיקה pcr שלילית או בדיקה מהירה שלילית . מי שקיבלו שלוש מנות חיסון, ועבר שבוע לפחות ממועד קבלת המנה השלישית: בנוסף, יקוצר תוקף התו הירוק לחצי שנה. מי נדרש להציג תו ירוק, ומי ממן את הבדיקות? מדיניות התו הירוק הינה לפי גיל:. הו הירוק יהיה תקף למשך חצי שנה מקבלת החיסון. לכניסה למקומות שפועלים לפי הנחיות התו הירוק בחו״ל ולקבלת פטור מבידוד בחזרה לארץ. במקרה זה יש לנסות שוב במועד מאוחר יותר).

החל מתאריך 3.10.21 תעודכן המדיניות לזכאות לתו ירוק, ותו שהופק לפני יום זה יבוטל .

הו הירוק יהיה תקף למשך חצי שנה מקבלת החיסון. הכניסה למקומות הפועלים לפי הנחיות התו הירוק אפשרית רק בהצגת תו ירוק בתוקף. תו ירוק, תעודת התחסנות ותעודת החלמה מקורונה. מדיניות התו הירוק הינה לפי גיל:. החל מתאריך 3.10.21 תעודכן המדיניות לזכאות לתו ירוק, ותו שהופק לפני יום זה יבוטל . כל אחת ואחד ויקבלו תאריך תוקף תו ירוק בהתאם לתאריך בו התחסנו, הוגדרו כמחלימים או עשו בדיקת קורונה לכניסה למקומות שפועלים לפי הנחיות התו הירוק בחו״ל ולקבלת פטור מבידוד בחזרה לארץ. ההחלטה על השינוי בתו הירוק התקבלה בעקבות הירידה ביעילות החיסון, וכשני מיליון אנשים יאבדו את זכאותם אם לא יתחסנו בחיסון השלישי. הכניסה תותר לבעלי התו הירוק בלבד*: התו הירוק תקף למשך חצי שנה מקבלת המנה השלישית; במקרה זה יש לנסות שוב במועד מאוחר יותר). כרטיסים בקופות התיאטרון ביום ההצגה; מי שקיבלו שני מנות חיסון, ועבר שבוע מקבלת .

התו הירוק תקף למשך חצי שנה מקבלת המנה השלישית; מי שקיבלו שני מנות חיסון, ועבר שבוע מקבלת . בנוסף, יקוצר תוקף התו הירוק לחצי שנה. הכניסה תותר לבעלי התו הירוק בלבד*: החל מתאריך 3.10.21 תעודכן המדיניות לזכאות לתו ירוק, ותו שהופק לפני יום זה יבוטל .

הכניסה תותר לבעלי התו הירוק בלבד*: 13/05/2021 | חמישי ×'-Layla TLV | מסי×'ות | אטרף
13/05/2021 | חמישי ×'-Layla TLV | מסי×'ות | אטרף from www.atraf.co.il
לכניסה למקומות שפועלים לפי הנחיות התו הירוק בחו״ל ולקבלת פטור מבידוד בחזרה לארץ. מדיניות התו הירוק הינה לפי גיל:. הכניסה למקומות הפועלים לפי הנחיות התו הירוק אפשרית רק בהצגת תו ירוק בתוקף. התו הירוק תקף למשך חצי שנה מקבלת המנה השלישית; הכניסה תותר לבעלי התו הירוק בלבד*: בנוסף, יקוצר תוקף התו הירוק לחצי שנה. החל מתאריך 3.10.21 תעודכן המדיניות לזכאות לתו ירוק, ותו שהופק לפני יום זה יבוטל . במקרה זה יש לנסות שוב במועד מאוחר יותר).

הכניסה למקומות הפועלים לפי הנחיות התו הירוק אפשרית רק בהצגת תו ירוק בתוקף.

לכניסה למקומות שפועלים לפי הנחיות התו הירוק בחו״ל ולקבלת פטור מבידוד בחזרה לארץ. התו הירוק תקף למשך חצי שנה מקבלת המנה השלישית; כרטיסים בקופות התיאטרון ביום ההצגה; אורחים מעל גיל 12 ושלושה חודשים, יורשו להיכנס למלון רק עם תו ירוק בתוקף או בהצגת בדיקה pcr שלילית או בדיקה מהירה שלילית . החל מתאריך 3.10.21 תעודכן המדיניות לזכאות לתו ירוק, ותו שהופק לפני יום זה יבוטל . תו ירוק, תעודת התחסנות ותעודת החלמה מקורונה. הכניסה תותר לבעלי התו הירוק בלבד*: מי נדרש להציג תו ירוק, ומי ממן את הבדיקות? הכניסה למקומות הפועלים לפי הנחיות התו הירוק אפשרית רק בהצגת תו ירוק בתוקף. ההחלטה על השינוי בתו הירוק התקבלה בעקבות הירידה ביעילות החיסון, וכשני מיליון אנשים יאבדו את זכאותם אם לא יתחסנו בחיסון השלישי. הו הירוק יהיה תקף למשך חצי שנה מקבלת החיסון. בנוסף, יקוצר תוקף התו הירוק לחצי שנה. מי שקיבלו שלוש מנות חיסון, ועבר שבוע לפחות ממועד קבלת המנה השלישית:

הו הירוק יהיה תקף למשך חצי שנה מקבלת החיסון. כרטיסים בקופות התיאטרון ביום ההצגה; בנוסף, יקוצר תוקף התו הירוק לחצי שנה. כל אחת ואחד ויקבלו תאריך תוקף תו ירוק בהתאם לתאריך בו התחסנו, הוגדרו כמחלימים או עשו בדיקת קורונה מי שקיבלו שלוש מנות חיסון, ועבר שבוע לפחות ממועד קבלת המנה השלישית:

הכניסה למקומות הפועלים לפי הנחיות התו הירוק אפשרית רק בהצגת תו ירוק בתוקף. מלונות ×'ט×'רי×
מלונות ×'ט×'רי×" , כנרת ונצרת, רימונים ×"רי×" חוף ×"און, אשת טורס from cdn.eshet.com
החל מתאריך 3.10.21 תעודכן המדיניות לזכאות לתו ירוק, ותו שהופק לפני יום זה יבוטל . אורחים מעל גיל 12 ושלושה חודשים, יורשו להיכנס למלון רק עם תו ירוק בתוקף או בהצגת בדיקה pcr שלילית או בדיקה מהירה שלילית . מי שקיבלו שלוש מנות חיסון, ועבר שבוע לפחות ממועד קבלת המנה השלישית: כרטיסים בקופות התיאטרון ביום ההצגה; התו הירוק תקף למשך חצי שנה מקבלת המנה השלישית; מי נדרש להציג תו ירוק, ומי ממן את הבדיקות? מדיניות התו הירוק הינה לפי גיל:. הכניסה תותר לבעלי התו הירוק בלבד*:

תו ירוק, תעודת התחסנות ותעודת החלמה מקורונה.

אורחים מעל גיל 12 ושלושה חודשים, יורשו להיכנס למלון רק עם תו ירוק בתוקף או בהצגת בדיקה pcr שלילית או בדיקה מהירה שלילית . הכניסה למקומות הפועלים לפי הנחיות התו הירוק אפשרית רק בהצגת תו ירוק בתוקף. מי שקיבלו שלוש מנות חיסון, ועבר שבוע לפחות ממועד קבלת המנה השלישית: כל אחת ואחד ויקבלו תאריך תוקף תו ירוק בהתאם לתאריך בו התחסנו, הוגדרו כמחלימים או עשו בדיקת קורונה מדיניות התו הירוק הינה לפי גיל:. הכניסה תותר לבעלי התו הירוק בלבד*: הו הירוק יהיה תקף למשך חצי שנה מקבלת החיסון. ההחלטה על השינוי בתו הירוק התקבלה בעקבות הירידה ביעילות החיסון, וכשני מיליון אנשים יאבדו את זכאותם אם לא יתחסנו בחיסון השלישי. כרטיסים בקופות התיאטרון ביום ההצגה; החל מתאריך 3.10.21 תעודכן המדיניות לזכאות לתו ירוק, ותו שהופק לפני יום זה יבוטל . במקרה זה יש לנסות שוב במועד מאוחר יותר). בנוסף, יקוצר תוקף התו הירוק לחצי שנה. לכניסה למקומות שפועלים לפי הנחיות התו הירוק בחו״ל ולקבלת פטור מבידוד בחזרה לארץ.

התו הירוק : מלונות ×'ט×'רי×" , כנרת ונצרת, רימונים ×"רי×" חוף ×"און, אשת טורס / במקרה זה יש לנסות שוב במועד מאוחר יותר).. הכניסה למקומות הפועלים לפי הנחיות התו הירוק אפשרית רק בהצגת תו ירוק בתוקף. הכניסה תותר לבעלי התו הירוק בלבד*: כרטיסים בקופות התיאטרון ביום ההצגה; החל מתאריך 3.10.21 תעודכן המדיניות לזכאות לתו ירוק, ותו שהופק לפני יום זה יבוטל . מי שקיבלו שלוש מנות חיסון, ועבר שבוע לפחות ממועד קבלת המנה השלישית: